Aby przystąpić do ubezpieczenia PROMED skontaktuj się z infolinią sprzedażową (22) 339 37 33.
Doradca wypełni z Tobą wniosek podczas rozmowy, a kolejne kroki wykonasz samodzielnie w aplikacji EasIT:
- Doradca zapyta dla ilu osób sporządzić wniosek i o planowany czas startu ochrony.
- Uzupełni wniosek Twoimi danymi osobowymi w polu Ubezpieczający, a także Główny Ubezpieczony, jeśli chcesz objąć ochroną siebie.
- Jeżeli chcesz ubezpieczyć także bliskich, doradca wpisze we wniosek również ich dane jako Współubezpieczonych.
- Doradca zapyta na jaki zakres ubezpieczenia się decydujesz. Pamiętaj, że umowa obowiązuje 12 miesięcy.
- Doradca zaznaczy częstotliwość opłacania składek, która najbardziej Ci odpowiada (miesięcznie, kwartalnie, półrocznie lub rocznie).
- Zapisze dane, a Ty otrzymasz e-mail z potwierdzeniem przyjęcia Twojego wniosku i linkiem do systemu.
- Zarejestruj konto w systemie, klikając „Nie pamiętasz hasła”. Ustal swój login i hasło. Możesz teraz zalogować się i zobaczyć swój wniosek, wybierając „Moje dokumenty” z listy rozwijanej, którą znajdziesz w prawym górnym rogu pod swoim imieniem i nazwiskiem.
- Otrzymasz kolejną wiadomość e-mail, w której poprosimy Cię o wyrażenie zgody na przystąpienie do ubezpieczenia – kliknij w link, aby wypełnić.
- Podobny mail otrzyma każdy zgłoszony przez Ciebie współubezpieczony.
- Zaznacz wszystkie niezbędne oświadczenia.
- Po zaakceptowaniu wniosku przez wszystkich ubezpieczonych poinformujemy o Twoim indywidualnym numerze rachunku bankowego do realizacji wpłat.
- Opłać składkę terminowo. Ochrona ubezpieczenia będzie aktywowana nie wcześniej niż 3 dni robocze po zaksięgowaniu składki.
- O terminach następnych wpłat składek będziemy Cię informować w osobnych wiadomościach.