Uprzejmie informujemy, że z dniem 01.07.2024 roku spółka LMG Försäkrings AB S.A. Oddział w Polsce (działająca pod nazwą handlową LUX MED Ubezpieczenia) zmienia adres siedziby na ul. Szturmowa 2, 02-678 Warszawa. Prosimy o uwzględnienie zmiany w korespondencji.
We would like to kindly inform you that as of 01.07.2024, LMG Försäkrings AB S.A. Branch in Poland (operating under the trade name LUX MED Ubezpieczenia) is changing its registered office address to ul. Szturmowa 2, 02-678 Warsaw. Please note the change in your correspondence.
Wizytę możesz umówić w jeden z wygodnych sposobów:
- Za pośrednictwem systemu e-rezerwacja w Portalu Pacjenta - dostęp można samodzielnie aktywować poprzez stronę www.luxmed.pl
- zadzwonić na ogólnopolską infolinię (22) 33 22 888
- udać się osobiście do jednej z placówek medycznych dostępnych w ramach ubezpieczenia
Dzwoniąc na Infolinię zostaniesz poproszony o następujące informacje:
- dane osoby, której dotyczy wizyta lub badanie (imię i nazwisko oraz PESEL lub datę urodzenia)
- miasto, w którym ma się odbyć wizyta oraz nazwę preferowanej placówki medycznej (np. Warszawa, LUX MED)
- poszukiwaną specjalizację lub imię i nazwisko preferowanego lekarza specjalisty
- preferencje dotyczące godziny wizyty lub badania
- numer telefonu kontaktowego
Skontaktuj się z Infolinią aby:
- zarejestrować wizytę lub badanie
- zrezygnować z wcześniej zarejestrowanej wizyty lub badania
- umówić wizytę domową
- w nagłych przypadkach, aby uzyskać Teleporadę medyczną
Samodzielne zatwierdzanie wizyty bez konieczności rejestracji w recepcji placówki medycznej
Jeśli Twoja wizyta kwalifikuje się do samodzielnego zatwierdzenia, 15 minut przed umówioną wizytą dostaniesz SMS z pytaniem, czy chcesz ją zatwierdzić. Jeśli odpowiesz „TAK”, otrzymasz wiadomość zwrotną z podanym numerem gabinetu, w którym odbędzie się konsultacja/badanie. Wizytę możesz zatwierdzić SMS-em dopiero po przybyciu do Centrum Medycznego.
Zatwierdzenie możliwe jest również w aplikacji mobilnej po uprzednim wyrażeniu zgody na powiadomienia push (ustawienia aplikacji, zakładka powiadomienia).
Podczas wizyty w placówce medycznej do realizacji usługi niezbędne będą następujące dokumenty:
- dokument potwierdzający tożsamość
- dane pracodawcy (NIP) w przypadku konieczności wystawienia zwolnienia lekarskiego
Wizyty lub badania dla ubezpieczonych poniżej 18 roku życia realizowane są zgodnie z wytycznymi zawartymi w Wykazie Świadczeń ambulatoryjnych, dostępnym w zakładce Dokumenty do pobrania.
Odwołanie wizyty
W przypadku braku możliwości zgłoszenia się na umówiony termin wizyty lub badania prosimy o niezwłoczne odwołanie wizyty, tak aby inny Pacjent miał możliwość skorzystania z tej wizyty lub badania.
Najprościej zrobić to poprzez:
- odpowiedź („NIE”) na sms z przypomnieniem o umówionym terminie wizyty
- Portal Pacjenta
- infolinię (22) 33 22 888